O ctрohteльctce h рemoнte - gлacнaя ctрaнhcaO ctрohteльctce h рemoнte - gлacнaя ctрaнhcaO ctрohteльctce h рemoнte - gлacнaя ctрaнhcaO ctрohteльctce h рemoнte - gлacнaя ctрaнhca

Naprawiajacy warstw i ukhod dla nich

Naprawiajacy warstw od linoleuma i polivinilkhloridnykh posadzka. Jesli perestilaiut stare linoleum, tedy to z zzuciem ostroznosci od plci, oczyszczaja tylny bok od mastiki, prochu i brudu i zwoju w walcarce z poczatkowa srednica nie mniej 25 cm, poniewaz w mniejszym linoleum srednicy, utrativshii elastycznosc w procesie eksploatacji, moze byc zlamana.

Ciasno klejone zzucie linoleum z pomoca stalowego shpatelya posuwajacego naprzod tego miedzy linoleumom i zakladania. Jesli shpatelem zeby zdejmowac linoleum to niemozliwe, tedy miejsce prikleiki wilgoc przez goraca wode, i tedy linoleum nietrudno otkleivaetsya. Do nastilki linoleuma przechylane powierzchnie zakladania pojsci zupelnie dobrze prosushit.

Czasami to potrzebne skorzystac dla nastilki polotnishcha linoleuma rozna grubosc: W tym przykladzie w pierwszym przykladzie nastilaiut lada tlustszsta polotnishcha, i wtedy lada delikatniejsza, podkladyvaya i podkleivaya pod nich gesta tektura albo cartridge-papier, aby alina zakladanie.

Jesli linoleum przez miejsca protersya, na tym wystawiaja botches. Krojony spartacza placu albo rombovidnoi ksztaltu takiego rozmiaru, w rzedzie ona z zapasem superceded kancerowaty okreg. Bedded spartacza na naprawionym miejscu, obvodyat okraglym tym ostra tematyka - przez szydlo, bystro ottochennym firme naturalny olowek i t. D. Jak do ocherchennoi lina kroja grzala linoleum. Spartaczcie musi geste zaciagniecie kroilo otwarcie. Jesli linoleum z obrazem, tedy to celowe wiec do krojonego spartacza, w obrazie rzedu na tym zbiegalo z obrazem polotnishcha. Zakladanie zupelnie dobrze oczyszczaja od brudu i prochu, spartacza i fundacyjny tluszcz mastikoi, nakrecaja miejsce, priglazhivaiut i prigruzhaiut jy na kilk d.

Spartaczcie moze byc wystawiwszy i inaczej. Grzne linoleum krojone w ksztalcie placu, prostokata albo romba. Kawalek podnosza brzegi polotnishcha, podkladyvaiut pod nich gotowa bryla linoleuma przez rozmiar bardziej krojonego miejsca. Jak do linii prirezaiut obrabiaja bolesny dla jednego wstepu prorezat prawego precz spartacza i naprawilem linoleum.

Oczysccie i obespylivaiut zakladanie; Posmarujcie to, tylny bok spartaczcie i otvernutye brzegi stare linoleuma mastikoi; Zestaw spartacza na miejscu, zupelnie dobrze priglazhivaiut i przez prigruzhaiut ciezki ladunek. Jesli w procesie priglazhivaniya vydavlivaetsya mastika, jego momentalnie wcinany, protiraiut zszargal miejsca przez rozpuszczalnik, lozko papier, deska albo sklejka i prigruzhaiut. Krepit sfrustruja paznokcie nie bedzie polecana, poniewaz ona bedzie bardzo dostojnikiem.

Mielizna obrazenie i dints na linoleume i polivinilkhloridnykh posadzka zadelyvaiut shpatlevkoi. To jakkolwiek lepszy ugotowac z tym koncem w wgladzie szczegolnym mastiku jak do jednego z nastepujace nakazy:

  1. Kanifol (20 ch.) Rozlozcie w 5 ch. Dodajcie otuchy, dorzucenie 4 ch. Kastorovogo maslo, sucha farba - pigment (jak pokolorowac). Wszystko ostroznie rozbabruja;

  2. Kanifol (1ch.) Rozlozcie w 4 ch. Zagustevshego terpentyna, dorzucenie jak pokolorowac farbe obeschniecia i wszystko ostroznie rozbabruja. Troskalem sie mastiku zupelnie dobrze zaglazhivaiut, i po vysykhaniya, jesli poproszony, zachishchaiut shkurkoi.

Prigotovlyaya te sklady, kanifol potrzebne istoloch jak mozna melche, w rzedzie ona mocniejsza byla rozkladana. Zamazyvat kancerowate miejsca potrzebne czyste, aby robia bez zachistki, poniewaz shkurkoi moga byc zdejmowane lustr z linoleuma i jak wynik pobedzie matovoe miejscowosc.

W czapce utrzymanie od posadzki kancerowate saczkowe zzucie i doprawiaja nowy.

Ukhod dla polami. Zeby wymyc dziure musi przez ciepla wode dodajaca w tym w silnym skazeniu kawalek stiralnogo proch. Sodu zeby przydac sie nie nastepuje, poniewaz linoleum od polyskliwosci opadnieci niej i farby. Brudne kleksy pobyly na linoleume i po mytia, deleatur przez terpentyne albo humid proch kredy. Matovye kleksy na linoleume znikaja po natirki to mastikoi.

Przed natirkoi mastikoi plec postepuje wymyc i zupelnie dobrze prosushit. Nastepnie z pomoca tryapki albo szczotki przez delikatny powod warstwy mastiku i zupelnie dobrze jego rastiraiut. (Tlusta warstwa mastiki trudno rasteret i na tym bedzie aglomerowac proch.) Troskalem sie mastike umozliwia zupelnie dobrze prosokhnut, i wtedy natiraiut tryapkoi, przez szczotke albo poloterom do polyskliwosci.

Ogolnie przykladac mastiki przemyslowej produkcji: Biale, rudawy, zoltawy i brunatny kto wybieraja pod plciowa farbe. Ale moze byc ugotowawszy mastiku i w rodzinnym polozeniu.

Prigotovlyaiut mastiku w nastepujacej drodze. W kubicznym zadowoleniu download kanifol, bezpiecznik jego na slabym ogniu, wtedy dorzucenie tserezin albo wosk i wszystko ostroznie rozbabruja. Rasplavlennuiu masa zzucie od ognia i, potem jak ona kawalek ostynet, w tym wpuszczenie olifu (terpentyna albo gazolina) i zhirorastvorimuiu farba. Mieszanina ostroznie rozbabruja do przyjecia jednolitego skladu. W gesto zamknietym posude (metal albo szklo) mastika moze byc zaopatrzony dlugi czas.

W zawarciu to jest zyczenie przypomniec kilk naturalna zasade, non-przestrzeganie ktore, jakkolwiek, moze popsuc cala prace.

Linoleum i polivinilkhloridnye posadzka potrzebna nabyc miesiace przed nastilki. Jak bylo powiadane w obok, zapasie linoleum w pionowym polozeniu, i polivinilkhloridnye posadzce lozko stopkami na nawet zakladaniu. Wystepujac w cieplej akomodacji, te tworzywa beda stabilise w rozmiarach, t. Przez niego. Powstaje ich shrinkage. Na nie zaprawione tworzywa po nastilki jak wynik shrinkage utworzy szeroka krakelure miedzy polotnishchami linoleuma albo miedzy posadzka ktory, oczywiscie, objectionable.

Pojsci scisle uwieznac do wskazania jak do przygotowania gruntow. O iz, jak to jest fisza, mowi iz fakt ktory w wozach linoleum metra sluzy lata, chociaz farwater jak do setek niego 1000A osoby, poki w bytujacym linoleum domow vzduvaetsya, otkleivaetsya i t. D.

Tutaj byla odwazana rozny mastiki dla nakleivaniya linoleuma i posadzka. Kupny mastiku, potrzebny sprawdzic, dla co typ linoleuma albo posadzka ona czytuje mianowana. Stosowanie mastik, nie do odpowiadajacego opisu, postepkow do malzenstwa.

Per pakowanie linoleuma, kaflowy i mastik to jest nauka ktora potrzebna scisla uwieznac do w dalszym prowadzeniu pracy. Ruch w nastilke linoleuma i posadzka nie do wskazania dyrektywy, do i porady 'studni-informowane" ludzie czesto ustosunkowuje sie do niemozliwego do przewidzenia nastepstwa.